Mijn werk maakt me super gelukkig, al was dat niet altijd zo…

Toen ik startte als ondernemer was ik super gedreven; dit moest en zou een succes worden. Ik voelde tenslotte aan alles dat ik het in me had en dat dit was wat ik wilde. Punt uit.

 

Al tijdens mijn HBO studie kon ik leven van mijn onderneming. Door hard te werken, kwaliteit te leveren en te voldoen aan wensen van mijn klanten. Ik haalde mijn Bachelor of Arts aan de opleiding Business Innovation. Eindelijk kon ik me volledig storten op mijn business. Maar na een tijdje begon er iets te schuren…

“Ik had volop klanten, had het druk, dus niets te klagen zou je zeggen. Maar ik had het gevoel dat mijn dagen werden bepaald door een volle agenda. Het uitvoeren van mijn passie werd ingewisseld door het aftikken van to do’s. Was dat nou de vrijheid die ondernemen me ging brengen?”

Daarnaast merkte ik dat niet álle klanten me gelukkig maakte. Ik besefte het me al te goed, maar had niet het lef om klanten te laten gaan. Want uurtje-factuurtje betekende voor mij zoveel mogelijk werken.

 

Door op deze manier te werken kon ik niet het maximale van mezelf geven, waardoor klanten een gemiddeld resultaat haalden. Ze waren tevreden, maar ik wist dat er veel meer in zat. Er was veel meer uit mezelf te halen én uit mijn bedrijf.

Er moest wat veranderen… en dat gebeurde ook! Ik durfde uit het veilige patroon te breken en mijn eigen weg te gaan. Met een eigen aanpak die 100% bij mij en mijn passie past, ben ik klanten gaan helpen die me echt energie geven. Doordat ze met mijn hulp geweldige resultaten halen, zijn ze continu bereid om goed te investeren. Wat er weer in resulteert dat ik echt tijd voor ze kan nemen.

 

Pas toen ik een fantastisch merkconcept ontwikkelde voor Crush, kon ik mijn eigen weg gaan. Met een eigen unieke succes methode, alleen voor mijn favoriete klanten. Crush is hiermee binnen mum van tijd uitgegroeid van een creatief bedrijf naar een onweerstaanbaar merk. Een klantmagneet waardoor ik nauwelijks aan acquisitie hoef te doen. En concurrentie? Wat is dat?

Dit, lieve creatieve vrouwelijke ondernemer, dit gun ik jou ook!
En ik weet precies welke stappen er nodig zijn om jou daar te brengen. Om je business een flinke boost te geven, zodat klanten in één oogopslag zien waarom ze met joú moeten werken. Wat je super trots maakt op jouw bedrijf, jouw passie.